torsdag 14 mars 2013

Så börjar det om igen:-(

Trodde jag att jag var på bättringsvägen. Inte! Lite feber igen i natt. Så nu är jag parkerad i min fåtölj igen, med en sovande Neo i famnen (som vanligt). Ska försöka gå ut en liten sväng senare i snorkallt marsväder för att känna efter om jag orkar ta hand om båda barnen från 12.30, när Noah ska hämtas på dagis. Mannen är på kurs hela dagen i annan stad till sent, så om jag INTE tror att jag orkar blir det till att ringa barnens morfar, som är pensionär och inte bor så långt bort. Men jag vill helst hålla alla virus borta från dem, så att i alla fall någon är frisk om barnen och mannen också skulle bli dåliga.

Kan i alla fall surt konstatera att jag har jobbat för mycket på sistone, och detta är kroppens sätt att säga ifrån. Nu blir det vila resten av veckan och sedan ett försök till uppladdning inför disputationen om en vecka. Jag BORDE läsa på inför det, men koncentrationsförmågan och orken finns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar