lördag 16 februari 2013

Vilodag och hemmafix

Idag har jag vilodag - skönt och välbehövligt! Även Neo verkar ha däckat totalt, för han sover mest hela tiden (efter tre fulla bajsblöjor på en kvart är han väl utmattad). Jag behövde bara vakna en enda gång för amning i natt, så jag är för ovanlighetens skull utsövd. Hemmapyssel står på programmet i kombination med födelsedagsfirande. Så nu sitter hela familjen framför varsin dator/telefon och micklar med diverse säkerhetskopieringar, bloggar, spel och bildöverföringar. Mannen ska slänga sorterade sopor när vi har bil här (vi har ju ingen egen, däremot har mina föräldrar en som vi kan låna om vi vill) och EVENTUELLT rensa avlopp. Jag har Neo i bärsjal - en perfekt ursäkt för att SLIPPA rensa avloppen och istället vara fikaansvarig =).

Bjuder på lite vackra blommor och önskar er en fortsatt trevlig lördag! Utan Melodifestival på TV... I alla fall hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar