onsdag 22 maj 2013

Huvudvärk igen:-(

Blev inget skrivet igår. Huvudvärk från helvetet på kvällen, typ migrän, så jag är fortfarande lite illamående och matt. Båda barnen hemma idag, och Neo är som ett litet plåster och skriker så fort jag lägger ner honom på golvet. Han sitter i mitt knä just nu och försöker fånga mina fingrar för att smaka på dem, samtidigt som jag skriver. Aj då, nu lyckades han, bara en hand fri... Noah tittar på film. Normalt sett får han inte göra det på dagarna, men idag är jag för "dagen-efter-migränig" för att hitta på annat att roa honom med.

Igår blev det ett träningspass, det vanliga. Efter dagis var vi på öppna förskolan där jag sedan stannade kvar för en föräldraträff om något så passande som trots. Skönt att utbyta tankar med andra föräldrar och inse att jag inte är ensam om att ha mindre konflikter (och större) med min 3½-åring så gott som dygnets alla vakna timmar...

Håller fortfarande tummarna hårt för mina vänner som ruvar just nu. Verkar ha gått bra så här långt i alla tre fallen och jag hoppas innerligt att alla tre får plus på gravtestet om några veckor! Är inte det minsta avundsjuk, för själva väntan mellan ägglossning och testdag/mens var nästan värst på hela fertilitetsbehandlingen.

Kinkdags igen, måste sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar